• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14
معاون اقتصادی و بازرگانی صندوق احیاء؛

اولین مزایده صندوق درسال ۱۴۰۲ در اردیبهشت ماه برگزار میشود / رویکرد معاونت ما در احیا همسو با رویکرد مهندس ضرغامی است

  • کد خبر : 5099
  • 28 فروردین 1402 - 10:44
اولین مزایده صندوق درسال ۱۴۰۲ در اردیبهشت ماه برگزار میشود /  رویکرد معاونت ما در احیا همسو با رویکرد مهندس ضرغامی است
معاون امور اقتصادی و بازرگانی صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری با بیان این که رویکرد این معاونت همسو با رویکرد مهندس ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با عنوان «نهضت واگذاری حق بهره برداری بناهای تاریخی» است، از برگزاری اولین مزایده صندوق توسعه و احیاء در سال سال جاری در اردیبهشت ماه خبر داد.

«احسان دهقانی» از بناهای تاریخی و فرهنگی با بیان این که اولین مزایده صندوق توسعه و احیاء درسال ۱۴۰۲ در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در خصوص این مزایده، اقدام متفاوتی که انجام شد اطلاع رسانی به همه بهره برداران اماکن گردشگری کشور و همچنین سرمایه گذاران فرصت‌های گردشگری از طریق پیامک بود.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری با بیان این که در فضای روزنامه های کثیرالانتشار و استان ها نیز مکاتبه شده و به نمایندگان نیز در جریان مزایده بناهای منتخب مزایده در حوزه انتخابیه خود شدند، گفت: معاونت اقتصادی بازرگانی برای ایجاد فرصت برابر و شفافیت در عملکرد مزایده را به صورت الکترونیک در سامانه ستاد برگزار میکند و همچنین اعداد عنوان شده نیز با نظر کارشناسان رسمی دادگستری استخراج شده است.

وی با تاکید بر این که رویکرد این معاونت همسو با رویکرد مهندس ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با عنوان «نهضت واگذاری حق بهره برداری بناهای تاریخی» است، گفت: با توجه به این رویکرد اهتمام ویژه ای نسبت به برگزاری مزایدات داریم و همچنین درصدد هستیم تا ماموریت خود را در صندوق توسعه و احیا به نحو احسن انجام دهیم.

دهقانی در پایان یادآور شد: مشتاقان و علاقمندان هر چه سریعتر نسبت به اخذ توکن (امضای الکترونیک) اقدام کنند و خرید اسناد و بحث ضمانت نامه بانکی را به روزهای پایانی مهلت قانونی موکول نکنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://saabta.ir/?p=5099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.