• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
26
گرامیداشت اولین سالگرد درگذشت همکاران شهید خدمت میراث فرهنگی

بامداد تلخ ۲۱ مهر و آسمانی شدن چهار فرزند میراث فرهنگی

  • کد خبر : 986
  • 21 مهر 1400 - 10:49
بامداد تلخ ۲۱ مهر و آسمانی شدن چهار فرزند میراث فرهنگی

بامداد ۲۱ مهر هر سال یادآور روزی تلخ برای صندوق توسعه و احیاء و میراث فرهنگی کشور خواهد بود. یک سال پیش در این روز بود که دست تقدیر چهار فرزند میراث فرهنگی؛ «محسن شیخ الاسلامی کارشناس نظارت بر بناهای تاریخی معاونت میراث‌فرهنگی»، «ابوالفضل عبیدی کارشناس نظارت بر محوطه‌های تاریخی»، «محمدرضا سندگل مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل […]

بامداد ۲۱ مهر هر سال یادآور روزی تلخ برای صندوق توسعه و احیاء و میراث فرهنگی کشور خواهد بود. یک سال پیش در این روز بود که دست تقدیر چهار فرزند میراث فرهنگی؛ «محسن شیخ الاسلامی کارشناس نظارت بر بناهای تاریخی معاونت میراث‌فرهنگی»، «ابوالفضل عبیدی کارشناس نظارت بر محوطه‌های تاریخی»، «محمدرضا سندگل مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان» و «امین چاجی از همکاران ترابری این اداره‌کل» را حین اجرای مأموریت، در سانحه تصادف در محور نیک‌شهر به چابهار در استان سیستان و بلوچستان آسمانی کرد و غمی بزرگ بر دل همکاران و عزیزانشان گذاشت. ناباورانه یک سال گذشت اما هیچگاه یاد و نامتان از خاطرمان نگذشت که حضورتان را همواره در کنار خویش احساس می کنیم. خدمات ارزشمند این عزیزان در حفاظت از آثار تاریخی و میراث فرهنگی برای همیشه به یادگار خواهد ماند.
صندوق توسعه و احیاء، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی، از درگاه‌ ایزد منان، رحمت واسعه الهی برای آن مرحومان مغفور و صبر و شکیبایی برای خانواده محترمشان مسئلت دارد.

لینک کوتاه : https://saabta.ir/?p=986

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.