• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
21

پیام تبریک مدیرعامل صندوق توسعه و احیاء به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

  • کد خبر : 655
  • 10 شهریور 1400 - 9:16
پیام تبریک مدیرعامل صندوق توسعه و احیاء به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار
مدیرعامل صندوق توسعه و احیاء با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و پیشکسوتان حوزه خبر و رسانه تبریک گفت.

در متن پیام هادی میرزائی آمده است : » بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ. ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ. ۱۷ مرداد هر سال که به روز بزرگداشت مقام ارزشمند خبرنگار نامگذاری شده است یادآور رشادت، ایثار، بزرگی و* شکوه از خودگذشتگانی چون شهید محمود صارمی است، که جان و زندگی خود را وقف قلم و حرفه‌ای نمودند تا جامعه را به بالندگی، ترقی و توسعه سوق دهند. همچنین فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه از فعالان و خبرنگاران امین و نیک اندیش که به حق پاسبانان حرمت قلم بوده و در مسیر تعالی بخشی و حقیقت نگاری گام برمی دارند، تجلیل و تقدیر به عمل آید .

و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم .

اینجانب با نکوداشت این روز و نیز با سپاس از تلاش های پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه که آموزه هایشان ماندگار و توشه راه آیندگان این حوزه شده است، از تلاش های تمام فعالان عرصه رسانه و خبر به ویژه آنان که در حوزه میراث فرهنگی قلم فرسایی کرده و نقشی خطیر در صیانت و احیاء بناهای تاریخی وفرهنگی کشور دارند، تقدیر کرده و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت رهبر معظم انقلاب(مد ظله) از درگاه خداوند متعال خواستارم

لینک کوتاه : https://saabta.ir/?p=655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.