• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
21

تبلیغات در بناهای تاریخی و فرهنگی با رویکرد ایجاد جذابیت برای بازدیدکنندگان

  • کد خبر : 4468
  • 03 بهمن 1401 - 4:00
تبلیغات در بناهای تاریخی و فرهنگی با رویکرد ایجاد جذابیت برای بازدیدکنندگان
قائم مقام مدیرعامل صندوق توسعه و احیا از پیگیری مقوله تبلیغات در بناهای تاریخی با رعایت ضوابط میراث فرهنگی خبر داد و گفت: هدف اصلی از تبلیغات در بناهای تاریخی و فرهنگی خودکفا کردن آن بناها در جهت تامین هزینه های احیا و معرفی هر چه بهتر آن و همچنین ایجاد تنوع و استفاده از روش های به‌روز در اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان است.

«امید غنمی» با بیان این که یکی از ماموریت های صندوق براساس اساسنامه در حوزه گردشگری مرتبط با تبلیغات است، اظهار کرد: تبلیغات و اطلاع رسانی نه تنها در برند شدن تاسیسات گردشگری و میراث فرهنگی کشور اهمیت دارد بلکه یکی از شیوه هایی است که می‌تواند به جذابیت‌های بیشتر یک بنا برای بازدیدکنندگان و کسب اطلاعات از بناهای تاریخی و فرهنگی بیفزاید.

قائم مقام مدیرعامل صندوق توسعه و احیا یکی دیگر از اهداف مهم تبلیغات در بناهای تاریخی و فرهنگی را حمایت از سرمایه گذاران ، بهره برداران و ذی نفعان تاسیسات گردشگری دانست و گفت: معرفی هر چه بهتر بناهای تاریخی و فرهنگی و توسعه صنعت گردشگری و افزایش اطلاعات بازدیدکنندگان از ظرفیت های منحصر بفرد گردشگری کشور هدف غایی وزارت در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است.

وی با بیان این که زمان آن رسیده است که از منافع مالی حاصل از اماکن تاریخی و فرهنگی برای احیای آنها استفاده کنیم، گفت: این قبیل اقدامات جزو برنامه‌هایی است که آن را به جد دنبال می‌کنیم و سعی داریم تا این رویکرد را در راستای حمایت از میراث فرهنگی تا نیل به اهداف غایی پیش ببریم.

غنمی به برگزاری نشست‌های تخصصی با شرکت‌های تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: در این نشست های تخصصی مذاکراتی در خصوص تبلیغات با رعایت و حفظ شئون این اماکن در بناهای تاریخی انجام دادیم و امیدوار هستیم این فرایند با سرعت به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://saabta.ir/?p=4468

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.