• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
12
نشست تخصصی در عمارت مسعودیه؛

برداشتی ‌آزاد از نمایشگاه مرمت ایتالیا / تجربیات و فناوری‌های نوین مرمت و احیا بررسی می‌شود

  • کد خبر : 9429
  • 17 تیر 1403 - 13:53
برداشتی ‌آزاد از نمایشگاه مرمت ایتالیا / تجربیات و فناوری‌های نوین مرمت و احیا بررسی می‌شود
نشست تخصصی با موضوع بررسی تجربیات و فناوری‌های نوین بین‌المللی در عرصه مرمت و احیا، سه‌شنبه 19 تیر 1403 در عمارت مسعودیه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه و احیا، نشست تخصصی با موضوع بررسی تجربیات و فناوری‌های نوین بین‌المللی در عرصه مرمت و احیا، سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ در عمارت مسعودیه برگزار می‌شود.
در این رویداد که تحت عنوان «برداشتی ‌آزاد از نمایشگاه مرمت ایتالیا ۲۰۲۴» برگزار می‌شود، امیررضا فرهبد و شهاب طلائی شکری، مدیر عامل صندوق توسعه و احیا، به ارائه سخنرانی می‌پردازند.
لازم به ذکر است این نشست، که میزبان استادان، متخصصان و فعالان عرصه میراث فرهنگی و تاریخی خواهد بود، در عمارت تاریخی مسعودیه به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان برگزار می‌شود.
مطابق اعلام دبیرخانه این رویداد، شرکت در این نشست برای عموم آزاد است و به شرکت کنندگان، گواهی حضور، اعطا خواهد شد.
موضوع این نشست، معرفی آخرین فناوری‌های روز دنیا در زمینه مرمت و احیای بناهای تاریخی و همچنین بررسی فعالیت‌های انجام شده در هفته مرمت و نمایشگاه تخصصی آن در کشور ایتالیا توسط امیررضا فرهبد خواهد بود.
لازم به ذکر است امیررضا فرهبد دارای مدرک دکتری معماری در گرایش مرمت و احیای بناها و بافت‌های تاریخی از دانشگاه مدیترانه شرقی است که چندین سال در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان کارشناس ارشد و مشاور فعالیت کرده است.
گفتنی است او علاوه بر تدریس در دانشگاه و فعالیت بین‌المللی در عرصه مرمت، چندین کتاب در زمینه معرفی آثار تاریخی از جمله کتاب تهران من، کتاب خیابان صلح و کتاب معرفی میراث جهانی ایران در یونسکو را نیز به رشته تحریر در آورده است.

پوستر نشست در ادامه ارائه می‌شود:

لینک کوتاه : https://saabta.ir/?p=9429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.