• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2
نشست تخصصی اقتصاد میراث فرهنگی خراسان جنوبی برگزار می‌شود؛

قطار احیای بناهای تاریخی در ایستگاه بیرجند

  • کد خبر : 10546
  • 30 مهر 1403 - 12:50
قطار احیای بناهای تاریخی در ایستگاه بیرجند
صندوق توسعه و احیا در نظر دارد سیزده بنای تاریخی و فرهنگی تحت اختیار خود در این استان را به زودی با هدف جذب مشارکت و سرمایه‌گذاری مردمی، وارد مزایده کند و این نشست با هدف هماهنگی جهت مرمت و احیای این بناها، اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه و احیا، با همکاری صندوق توسعه و احیا و اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی نشست تخصصی اقتصاد میراث فرهنگی ویژه بناها و اماکن تاریخی استان، در تاریخ دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در استانداری خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است صندوق توسعه و احیا در نظر دارد سیزده بنای تاریخی و فرهنگی تحت اختیار خود در این استان را به زودی با هدف جذب مشارکت و سرمایه‌گذاری مردمی، وارد مزایده کند و این نشست با هدف هماهنگی جهت مرمت و احیای این بناها، اجرا می‌شود.

این بناها شامل خانه‌های مستوفی، فیاض بخش و خیری در شهرستان بشرویه؛ خانه‌های فرهنگ، خانه اعتمادی‌نیا، رائی‌فرد و کوزه‌گران در بیرجند؛ و خانه‌های حسام‌الدیوان و یزدانی در شهرستان سرایان؛ رباط شور و خانه افراشته در شهرستان فردوس؛ خانه موسوی در شهرستان قاین و خانه تقوی در شهرستان نهبندان است.

گفتنی است مهمانان و مدعوان این نشست شامل مسئولان استانداری، فعالان اقتصادی و فرهنگی استان، اصحاب رسانه، فعالان حوزه گردشگری و بوم‌گردی، مسئولان میراث فرهنگی استان و مدیران صندوق توسعه و احیا خواهند بود.

لینک کوتاه : https://saabta.ir/?p=10546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.