• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
6
به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد

نشست صمیمی با اهالی رسانه در هتل لاله

  • کد خبر : 9766
  • 27 مرداد 1403 - 12:05
نشست صمیمی با اهالی رسانه در هتل لاله
نشست صمیمی با اصحاب رسانه با حضور حسن میثمی مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شهاب طلایی شکری مدیرعامل صندوق احیا و توسعه برگزار شد.

به‌گزارش صندوق توسعه و احیا، این نشست با هدف گرامی‌داشت اصحاب‌رسانه و تجلیل از خبرنگاران حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارشنبه ۲۴ مرداد در محل هتل لاله تهران برگزار شد و مدیران وزارت میراث‌فرهنگی و خبرنگاران این حوزه به بررسی مسائل مرتبط با وظایف و ماموریت‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پرداختند.

شهاب طلایی شکری مدیرعامل صندوق احیا در این مراسم در سخنانی گفت: ایمان و اعتقاد شخصی من این است که اگر قرار است صندوق احیا روند رشد خود را به خوبی طی کند نیازمند تعامل با حوزه روابط‌عمومی و خبرنگاران است.او افزود: واقعیت این است که در دولت سیزدهم فعالیت‌های خوبی در این صندوق به لطف تقویت ارتباط با رسانه‌ها انجام شده است.

طلایی شکری اضافه کرد: یکی از کارهای بزرگ فعالیت‌های این صندوق در حوزه صنایع‌دستی و فرش است که کمتر به آن پرداخته شده است. در صندوق ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای داریم از این به طور حتم به دنبال تقویت همکاری‌های رسانه‌ای هستیم.

طلایی شکری در ادامه گفت: در استان‌های مختلف مسائل و مشکلاتی داشتیم که این‌ها را برطرف کردیم به گونه‌ای که درگذشته یک تعداد بنای اندک افتتاح شد اما امروز افتخار می‌کنیم که اعلام کنیم ۱۰۰ بنا را افتتاح خواهیم کرد و بعد از ماه صفر هر ۲۰ روز یک بنا را افتتاح خواهیم کرد از این رو من از همکاران رسانه‌ای و خبرنگاران درخواست دارم تا با نگاه تخصصی و منصفانه فعالیت‌های بسیار خوب صندوق را معرفی کنند. چرا که اعتقاد من بر این است که صندوق دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است و خبرنگاران می‌توانند به تحقق ماموریت‌ها و ظرفیت‌های صندوق کمک کنند.

لینک کوتاه : https://saabta.ir/?p=9766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.