در این نشست که حدود دو ساعت به طول انجامید، نحوه اطلاع رسانی و تبلیغات و تولید محتوای مربوط به مزایده، فرایندهای برگزاری مزایده الکترونیک و سایر اقدامات در خصوص این نوع مزایده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
پیشنادات نحوه اطلاع رسانی، ایجاد بستر برای پاسخگویی تلفنی از ابتدا تا انتهای مزایده، تغییرات جزئی در اسناد مزایده جهت تاکید بر فرایند سامانه ستاد و چگونگی آن، تعریف جایگاه کمیسیون مزایده و فرایند سازی با توجه به این جایگاه نیز در این نشست مورد بحث قرار گرفت.
انتهای پیام