• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
23
روایت مهندس ضرغامی از حضور خود در ۱۴ کمیسیون و ۵ فراکسیون مجلس شورای اسلامی:

برنامه‌ریزی مجلس دقیق و منظم بود

  • کد خبر : 679
  • 10 شهریور 1400 - 9:32
برنامه‌ریزی مجلس دقیق و منظم بود
وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به حضور خود در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مختلف مجلس، هماهنگی جلسات وزرای پیشنهادی با نمایندگان مجلس را خوب، دقیق و منظم توصیف کرد.

مهندس سید عزت‌الله ضرغامی جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ در حساب توئیتری خود در این باره نوشت: طی ۴ روز در ۱۴ کمیسیون تخصصی و ۵ فراکسیون موضوعی و استانی مجلس حاضر شدم. برنامه‌هایم را ارائه کردم، پاسخگو شدم و از نظرات آنان بهره فراوان بردم. برنامه‌ریزی مجلس در هماهنگی جلسات وزرای پیشنهادی و کمیسیون‌ها در این مدت‌کوتاه، بسیار خوب، دقیق و منظم بود .

گفتنی است جلسات رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهوری از شنبه ۳۰ مردادماه در مجلس آغاز می‌شود.

«سیدعزت الله ضرغامی» ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ از سوی آیت الله رئیسی، در فهرست کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، برای تصدی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مجلس معرفی شد.

وزیر پیشنهادی تصدی وزرات میراث فرهنگی، دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی است و فعالیت سیاسی خود را از سال ۱۳۶۱ در سپاه پاسداران و در برنامه رادیویی آن آغاز کرد. او از ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۲ معاون وزیر فرهنگ و ارشاد در امور مجلس بود و از ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶ نیز معاونت امور سینمایی وزیر فرهنگ را برعهده داشت. در دولت هفتم به وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح منتقل شد و از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ معاون وزیر دفاع در امور مجلس آن وزارت بود. سال ۱۳۷۹ در دوره ریاست علی لاریجانی بر سازمان صدا و سیما، به معاونت امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما منصوب شد ودر فاصله سال های ۸۳ تا ۹۳ و به مدت ۱۰ سال ریاست سازمان صدا و سیما را برعهده داشت. او هم‌اکنون به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و یکی از اعضای شورای عالی فضای مجازی فعالیت می‌نماید .

جزئیات بیشتز از سوابق مهندس ضرغامی را می توانید از لینک زیر مطالعه نمایید:https://www.saabta.ir/DetailsNews.asp?idn=3061

لینک کوتاه : https://saabta.ir/?p=679

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.