• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
21
دشتی اردکانی؛

سخنان رهبری در خصوص میراث فرهنگی الگو باشد

  • کد خبر : 4598
  • 12 بهمن 1401 - 21:05
سخنان رهبری در خصوص میراث فرهنگی الگو باشد
 عضو هیات مدیره مجلس و رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی به لزوم الگوپذیری از سخنان رهبری در خصو حفاظت و احیای میراث فرهنگی اشاره و تاکید کرد: ‌امروزه رسالت سنگینی بر دوش همه ماست چرا که باید از میراث نیاکانمان حفاظت کنیم و آن را به عنوان برگی از تاریخ برای نسل آینده به ارث بگذاریم.

محمدرضا دشتی اردکانی در گفتوگو با صابتا؛ با بیان این که باید تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفاظت از میراث فرهنگی باید الگوی همه ما باشد،‌ اظهار کرد: زمانی که به تاکیدات رهبری در خصوص میراث فرهنگی کشورمان توجه و در آن تامل کنیم به اهمیت حفاظت از این مواریث بیش از پیش پی میبریم.

وی با بیان این که احیای کالبدی و معنوی میراث فرهنگی مورد مورد تاکید رهبری بوده است،‌خاطرنشان کرد: ‌امروزه رسالت سنگینی بر دوش همه ماست چرا که باید از میراث نیاکانمان حفاظت کنیم و آن را به عنوان برگی از تاریخ برای نسل آینده به ارث بگذاریم.

دشتی اردکانی به رسالت سنگین احیا و دستگاه ها و ارگان هایی با فعالیت مرتبط به خصوص صندوق احیا اشاره کرد و گفت: رسالت مهم و سنگین حفاظت،‌مرمت و احیای میراث فرهنگی شاید بر عهده یک دستگاه باشد اما مسئولیتی فراگیرتر از یک دستگاه است.

وی در پایان نیز تاکید کرد: حفظ میراث فرهنگی و احیا باید بر پایه قوانین این حوزه استوار باشد و این مسئله نباید مورد کم لطفی باشد و باید قوانین در حوزه گردشگری اجرایی شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://saabta.ir/?p=4598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.