• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
23
از سوی وزیر میراث فرهنگی؛

مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی منصوب شد

  • کد خبر : 4440
  • 19 دی 1401 - 5:19
مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی منصوب شد
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حسین ساری را با حفظ سمت، به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل منصوب کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت میراث فرهنگی، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی حسین ساری را به‌عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌المل منصوب کرد.

در متن حکم حسین ساری آمده است: نظر به شایستگی‌های فردی و دانش و تجربه ارزشمند تخصصی و مدیریتی، طی این حکم به سمت «مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی  امور بین‌المل» منصوب می‌شوید.

حوزه وزارتی تقاطع فکری، اجرایی، ستادی و استانی است که باید با تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق و براساس نظام تحول وزارتخانه مدیریت شود. جنابعالی ماموریت دارید تا با مشورت و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های سازمانی، امکان ارتباط مستمر مدیران و بدنه کارکنان با راس وزارتخانه کرده و زمینه مناسب برای تحقق راهبردهای سازمان را فراهم کنید. قدرت تعامل، اخلاق نیکو و توانمندی در برنامه‌ریزی و اجرا همچنین کارنامه موفق شما در مسئولیت اداره صندوق توسعه صنایع‌دستی، فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی در طول این مدت پشتوانه‌ای ارزشمند برای موفقیت در این مسئولیت خطیر است.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری را خواهانم.

گفتنی است حسین ساری مدیرعاملی و رئیس هیات‌مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، مدیریت شبکه قرآن و معارف سیما، مدیرکلی پویانمایی صداوسیما و … را در سوابق اجرایی خود دارد.

 

لینک کوتاه : https://saabta.ir/?p=4440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.