• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
18
پس از 36 ماه فعالیت

پیام خداحافظی مهندس میرزائی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره پیشین صندوق

  • کد خبر : 2939
  • 08 مرداد 1401 - 7:17
پیام خداحافظی مهندس میرزائی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره پیشین صندوق
آقای مهندس میرزائی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره پیشین صندوق توسعه و احیاء طی پیامی از کلیه ی کارکنان، مدیران، معاونین و اعضای محترم هیأت مدیره تقدیر و تشکر کردند ایشان در بخشی از این پیام یادداشت نمودند : شایسته است از همراهی ومعاضدت شما همکاران با دلهای باصفا و نورانیتان که در دوران حضور اینجانب، در راستای محقق شدن اهداف عالیه موسسه و پیشرفت واعتلای صنایع دستی و فرش دستباف و میراث فرهنگی کشور تلاش نمودید، و اعضاء سابق و جدید هیئت محترم مدیره جناب آقایان رحمانی منش، غلامعلی دهقان، سعید اسلامی بیدگلی، امیر محسن مدنی، حسن تقدس نژاد فومنی، محمود صلاحی و عیسی فرهادی صمیمانه تقدیر وتشکر نمایم .

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
» الَّذِينَ يُنْفِقُونَ فِي السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ وَالْكَاظِمِينَ الْغَيْظَ وَالْعَافِينَ عَنِ النَّاسِ ۗ وَاللَّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ«
با سلام و عرض ادب و احترام،
حمدو ثنای خدایی را سزاست که عاقبت همه امور به دست اوست. ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (علیه السلام) را تسلیت عرض نموده و برای برادر ارجمندم جناب آقای دکتر ساری مدیرعامل جدید صندوق تحت توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء) آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
بنده همواره از خداوند متعال خواستارآن بوده ام تا بتوانم در سایه سار زعامت رهبر فرزانه مان و با اهتمام وافر و با همیاری شما همراهان وفادار و دلسوز زمینه توفیق و خدمتگزاری به مردم عزیزمان را فراهم سازیم. در امتداد ايام گذراني كه مي آيند ، عمر خدمتی ام در صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی به پایان رسیده و این یعنی بیش از ۳۶ ماه ايام دوستي و رفاقت و همدلي در كنار و دوشادوش شما بزرگواران كه داشتم ، خاتمه يافته است. در اين مدت شبانه روز مزاحم شما بودم البته نه براي خودم كه براي انجام وظايف سازماني و برغم اينكه همواره تلاش كردم با محبت و ادب برخورد كنم بعضي اوقات تندي كردم از همه ي همكارانم به ويژه معاونین، مدیران، روساي محترم ادارات، كارشناسان و كاركنان صندوق و كليه مدیران و كارشناسان و كاركنان وزارتخانه طلب حلاليت مي طلبم . در این ایام با تمام توان و قلبم با جناب آقاي دكتر مونسان و جناب آقای مهندس ضرغامی كاركردم و قریب به یکسال با عزيز دلم و استاد ارجمندم جناب آقاي دكتر دارابی همکاری نمودم و حمايت و پشتيباني این بزرگواران، موجب گشت توفيقات زيادي در صندوق حاصل شود. تمامی موفقيت ها حاصل تلاش دست جمعي همه ي شما گراميان است و من بعنوان كوچكترين عضو اين خانواده شما را همراهي نمودم. شایسته است از همراهی ومعاضدت شما همکاران با دلهای باصفا و نورانیتان که در دوران حضور اینجانب، در راستای محقق شدن اهداف عالیه موسسه و پیشرفت واعتلای صنایع دستی و فرش دستباف و میراث فرهنگی کشور تلاش نمودید، و اعضاء سابق و جدید هیئت محترم مدیره جناب آقایان رحمانی منش، غلامعلی دهقان، سعید اسلامی بیدگلی، امیر محسن مدنی، حسن تقدس نژاد فومنی، محمود صلاحی و عیسی فرهادی صمیمانه تقدیر وتشکر نمایم .
در طول اين مدت عزيزاني را ازدست دادم كه داغ فقدانشان قلبم را لرزاند ، محسن شیخ الاسلامی عزيزم و حاج قنبر طاهریان بزرگوار ، خداوند اين دو انسان خوب را قرين رحمت نمايد.
ضرورت حفاظت و صیانت از بناهاو بافت های تاریخی کشور و تامین مصادیق گوناگون فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی از یک سو و نیازهای احساس شده توسط مردم و بخش خصوصی در این حوزه و وجود انگیزه های گوناگون می تواند بارقه های روشنی را شعله ور سازد و تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه های ذیربط را در مقیاس های مختلف طلب می نماید و در این راستا تعاملات خوبي بين صندوق با حوزه هاي ستادی و ادارات کل استانی و نيز نهادهای حاکمیتی و قانون گذاری و دستگاه هاي خارج از میراث فرهنگی نظير مجلس شورای اسلامی، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره)، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری های یزد و فارس و خراسان رضوی، سازمان اوقاف و امورخیریه، مرکز ملی فرش ایران، شهرداران کلانشهرهای کشور، سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی، معاونت حقوقی و معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، صندوق توسعه حرم های مطهر، معاونت روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری، سازمان دهیاری ها و شهرداری های وزارت کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و … ايجاد شد كه منافع آن ارتقاي سطح كيفيت و كميت حفاظت و صیانت از مواریث تاریخی و فرهنگی بوده است.
همانطور که از منویات رهبر فرزانه مان است که» :خدمت بی منت به آحاد مردم نعمتی الهی برای مسئولان کشور است« از ایزد منان صحت و توفیق روزافزون شما را در خدمتگزاری به جامعه اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج الله تعالی فرجه الشریف) و در راستای تحقق برنامه های توسعه کشور مسئلت می نمایم.
ومن الله التوفیق …

لینک کوتاه : https://saabta.ir/?p=2939

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.