«امید غنمی» با بیان این که یکی از ماموریت های صندوق براساس اساسنامه در حوزه گردشگری مرتبط با تبلیغات است، اظهار کرد: تبلیغات و اطلاع رسانی نه تنها در برند شدن تاسیسات گردشگری و میراث فرهنگی کشور اهمیت دارد بلکه یکی از شیوه هایی است که میتواند به جذابیتهای بیشتر یک بنا برای بازدیدکنندگان و کسب اطلاعات از بناهای تاریخی و فرهنگی بیفزاید.
قائم مقام مدیرعامل صندوق توسعه و احیا یکی دیگر از اهداف مهم تبلیغات در بناهای تاریخی و فرهنگی را حمایت از سرمایه گذاران ، بهره برداران و ذی نفعان تاسیسات گردشگری دانست و گفت: معرفی هر چه بهتر بناهای تاریخی و فرهنگی و توسعه صنعت گردشگری و افزایش اطلاعات بازدیدکنندگان از ظرفیت های منحصر بفرد گردشگری کشور هدف غایی وزارت در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است.
وی با بیان این که زمان آن رسیده است که از منافع مالی حاصل از اماکن تاریخی و فرهنگی برای احیای آنها استفاده کنیم، گفت: این قبیل اقدامات جزو برنامههایی است که آن را به جد دنبال میکنیم و سعی داریم تا این رویکرد را در راستای حمایت از میراث فرهنگی تا نیل به اهداف غایی پیش ببریم.
غنمی به برگزاری نشستهای تخصصی با شرکتهای تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: در این نشست های تخصصی مذاکراتی در خصوص تبلیغات با رعایت و حفظ شئون این اماکن در بناهای تاریخی انجام دادیم و امیدوار هستیم این فرایند با سرعت به مرحله اجرا برسد.
انتهای پیام