• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

اخبار ویژه

جلسه شورای مدیران صندوق توسعه و احیا برگزار شد/ تودیع و معارفه مدیر واحد توسعه مدیریت برگزاری مزایده بناهای استان مرکزی در نیمه اول سال جاری / حفاظت و احیای بناهای تاریخی، بزرگترین انتفاع دولت از واگذاری بناهاست / رویکرد صندوق احیا در واگذاری بناهای تاریخی آگاهانه است مزایده کاروانسراهای ثبت جهانی برای مرمت و احیا مشکل قانونی ندارد/ حدود ۳ هزار بنای تاریخی در اختیار سایر دستگاه‌های دولتی قرار دارد/ نمی‌توان از تهران برای تمام کشور برنامه‌ریزی کرد/ صندوق دنبال احیاست نه انتفاع مالی طرح مرمت و احیای حمام ارامنه، خانه ضرابی همدان و چشمه علی دامغان بررسی می‌شود دومین نشست خبری مدیر عامل صندوق توسعه و احیا / گزارش یکسال احیای بناهای تاریخی اولین جلسه از سلسله‌های نشست‌های روایت احیا / روایت احیای خانه‌های تاریخی آبشنگ و عابدیان در اصفهان مرور شد تقدیر ضرغامی از بهره‌برداران و مرمتگران شش بنای تاریخی صندوق توسعه و احیا تنوع بخشی به حوزه اقتصاد میراث فرهنگی در دستور کار صندوق احیاست / لزوم رویکرد تعاملی حوزه میراث فرهنگی و اقتصاد

11
جلسات مشترک نمایندگان صندوق توسعه و احیا با سرمایه‌گذاران اردبیلی؛

شور زندگی به ۹ بنای تاریخی اردبیل بازمی‌گردد

  • کد خبر : 6474
  • 02 آبان 1402 - 22:34
شور زندگی به ۹ بنای تاریخی اردبیل بازمی‌گردد
با برگزاری بسته مزایده استانی، سرمایه‌گذاران استان در مرمت احیای نُه بنای تاریخی و فرهنگی استان اردبیل مشارکت می‌کنند. مدیران صندوق با حضور در استان‌ اردبیل، از سرمایه‌گذاران استان برای مشارکت در احیای این بناها دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه و احیا، جلسات مدیر سرمایه‌گذاری و کارشناسان فنی صندوق توسعه و احیا با مدیران اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل، پنج شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ در استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسات زمینه‌های جذب مشارکت مردمی برای احیای بناهای تاریخی و فرهنگی اردبیل، خصوصا نه بنایی که اخیر در قالب بسته مزایده استانی شده است، بررسی و در مورد جذب حداکثری مشارکت مردمی تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

تیم اعزامی صندوق توسعه و احیا همچنین طی جلساتی با سرمایه‌گذاران و نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل، از آنها برای سرمایه‌گذاری در بناهای تاریخی و فرهنگی این استان دعوت کرد و درباره اهمیت و ضرورت این جذب این نوع مشارکت‌ها به گفت‌وگو نشست.

لازم به ذکر است مدیران و نمایندگان صندوق، جلسات دیگری نیز طی همین سفر با رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مشگین‌شهر، سرمایه‌گذاران شهرستان و همچنین سرمایه‌گذاران اردبیل برگزار کردند.

جزئیات بیشتر مزایده

گفتنی است مزایده نه بنای تاریخی و فرهنگی استان اردبیل شامل حمام اوچ دکان، خانه وهاب زاده، خانه  شریعت، خانه مبشری، کاروانسرای صائین، خانه آصف، خانه خادم باشی و همچنین دو بنای کهنه قلعه و کاروانسرای قانلی بلاغ در مشگین شهر اخیر با همکاری صندوق توسعه و احیا و اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل وارد مزایده شده است.

مهلت زمان دريافت اسناد این مزايده از سامانه ستاد از هشت صبح روز دوشنبه ۲۴/۰۷/۱۴۰۲ تا ساعت نوزده روز شنبه مورخ ۰۶/۰۸/۱۴۰۲ خواهد بود. آخرين مهلت تسلیم پیشنهادها نیز تا ساعت ۱۹روز شنبه ۲۰/۰۸/۱۴۰۲ اعلام شده است.

پیشنهادهای واصله در ساعت هشت صبح روز سه شنبه ۲۳/۰۸/۱۴۰۲ در جلسه کمیسیون مزایده در  اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل بازگشایی می‌شود.

فهرست کامل این بناها به همراه آگهی مزایده و سایر اطلاعات لازم، در پیوند زیر در دسترس است:

فراخوان‌های مزایده صندوق

فراخوان عمومی صندوق

لینک کوتاه : https://saabta.ir/?p=6474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.